241 741 961 (09:00 - 19:00)

HAZARD ???

Jména Eric Barone a Christian Taileffer představují dva velké pojmy v současném světě rychlostních rekordů ve sjezdu na kole, zároveň jsou oba držiteli medailí z vrcholných DH soutěží. Tím více skloňovaným byl v letošním roce prvně zmiňovaný Francouz. Eric Barone se v rámci svého projektu Nicaragua 2002 pokusil posunout hranice dvou svých vlastních rychlostních rekordů. Při prvním pokusu neměl šťastný den. Ve snaze překonat rychlost 140 km/h na sériovém MTB kole se na okraji aktivního vulkánu Cerro Negro jeho kolo rozlomilo na dvě půlky. Drsně vyhlížející pád v rychlosti nad 100 km/h naštěstí odneslo "jen" pohmožděné rameno. Otázkou je, jak dalece ovlivní tento pád další rekordy, kterými mělo být především překonání mety 160 km/h na speciálu s kapotáží, na kterém se podílela cyklistická značka Giant spolu s motocyklovým Buellem.
Eric Barone má ve svých jednačtyřiceti letech na svém triku již řádku rekordů. Ten první se datuje do roku 1994 - téměř 152 km/h, o rok později už šla hranice o hodně výš - 194 km/h. To vše na kolech MBK. Další rekordy následovaly po změně značky, hranice 200 km/h padla poprvé v roce 2000. Nejlepší výkony Baroneho sídlí na metách 222 km/h na sněhu a 130 km/h na solném podkladu. Není divu, že byl novináři nominován mezi hrstku vybraných borců na ceny World Sports Awards. Barone dále zůstává věrný i svému povolání filmového kaskadéra, díky němuž možná dopadl tak dobře, jak dopadl. Na počátku roku se podílel na akčních scénách snímku Taxi 3 natáčeném ve francouzském Marseilles.
R Y C H L O S T N Í R E K O R D Y
DISALLOWED (1993Raimund Weissensteiner (I)DISALLOWED (122,07 km/h
1994Raimund Weissensteiner )

TITANOVÁ ALCHYMIE

Titan je fenomén dnešní doby. Je tajemný, plný mýtů, obávaný, drahý, přísně výběrový. Jeho aplikace je tu déle než v případě karbonu, přesto práce s titanem a jeho bezkonfliktní nasazení s maximálním využitím jeho vlastností přísluší jen několika málo vyvoleným na světě. Ti by se dali spočítat na prstech jedné ruky. Máme štěstí, že jeden z nich sídlí, pracuje, vyrábí jen několik kilometrů od Olomouce. Text vrchního konstruktéra značky Morati Svatopluka Zatloukala může vypadat jako propagační, formulace "u nás v Morati to děláme tak...," ale nelze obejít, je to autentická výpověď, jedinečná možnost, jak se o titanu dozvědět něco více. Jak jinak, než přímo od pramene, a že tenhle pramen je životodárný, je zřejmé.

Cannondale R 2000 - 2003

Nová silniční kola Cannondale jsou postavená na rámech tvořících současný vrchol nabídky z duralu. CAAD 7 Optimo od světoznámého výrobce Alu trubek Alcoa využívá maximálního možného poměru mezi tuhostí a pohodlím při co nejnižší váze. CAAD 7 je absolutní vrchol, kterého Cannondale ve výrobě silničních rámů dosáhnul. Rám se nabízí samozřejmě s karbonovou vidlicí a alu sloupkem. Model R 2000 v novém designu a s výbavou kombinace Ultegra a Dura Ace doplněné o výplety od Mavicu Ksyrium SSC SL váží ve velikosti 630 mm (fotografovaný model) pouhých 8,04 kg, jak sami vidíte na fotkách bez pedálů. Pokud se rozhodnete pro jakýkoli z vrcholných modelů od Cannondalu můžete si být jisti, že mnoho podobných nebudete na silnici potkávat a v případě, že toužíte po skutečném originálu, jsme kolo schopni upravit podle vašeho přání.

Cena: 129.000,- Kč

 

Cannondale R 2000 - 2003
Cannondale R 2000 - 2003
Cannondale R 2000 - 2003

album: Cannondale R 2000 - 2003