PRODEJNA od 9.4. OTEVŘENA! Přijďte si vybrat kolo. Více informací zde
241 741 961 info@sterba-kola.cz
241 741 961 (pondělí 09:00 - 19:00)

Představení nových xc platforem Cannondale 2021

Značka Cannondale byla a bude vždy inovátorem v cyklistice. Jak jsme si za poslední roky zvykli, svoje novinky představuje v průběhu plné sezóny.

A ta situace nastává právě teď! 

21.května 2020 - 15.00 hod - celosvětová premiéra nových XC platforem Cannondale 2021

 

Jsme Cannondale prodejní místo s nejkvalitnějším zastoupení značky na českém trhu, kde bude tato novinka prezentována inovativním způsobem.

Dostupné velikosti SCALPELA můžete vidět ZDE

 Scalpel jako XC celoodpružené kolo využívající vlastnosti materiálu samotného rámu k vyrovnávání nerovností a vybrací. Poprvé byl představen v roce 2001 a každoročně procházel vývojovými změnami. Přesně po dvaceti letech de dočkal opět "nové generace". Nahlédněme do časem zašlých katalogů na konstrukční změny:

Scalpel historie
Scalpel historie
Scalpel historie
Scalpel historie

album: Scalpel historie

Kola jsme měli pochopitelně u nás pár dní předem, musela projít finální montáží. Dokonce dva kousky slouží jako testovací kola.

Příprava uvedení Scalpel 2021
Příprava uvedení Scalpel 2021
Příprava uvedení Scalpel 2021
Příprava uvedení Scalpel 2021

album: Příprava uvedení Scalpel 2021

Ideální model z řady SCALPEL je Carbon 3, Lefty Ocho, dálkový Lockout, Shimano XT/SLX a je nabízen ve dvou barevných kombinacích.

SCALPEL Carbon 3 2021 červená
SCALPEL Carbon 3 2021 červená
SCALPEL Carbon 3 2021 červená
SCALPEL Carbon 3 2021 červená

album: SCALPEL Carbon 3 2021 červená

SCALPEL Carbon 3 2021 šedá
SCALPEL Carbon 3 2021 šedá
SCALPEL Carbon 3 2021 šedá
SCALPEL Carbon 3 2021 šedá

album: SCALPEL Carbon 3 2021 šedá

Hezký článek a perfektní profi fotografie na MTBs

 

Exploze zájmu o cyklistiku a kola aneb KVĚTEN 2020 u nás.

Značka Cannondale byla a bude vždy inovátorem v cyklistice. Jak jsme si za poslední roky zvykli, svoje novinky představuje v průběhu plné sezóny.

A ta situace nastává právě teď! 

21.května 2020 - 15.00 hod - celosvětová premiéra nových XC platforem Cannondale 2021

Jsme Cannondale prodejní místo s nejkvalitnějším zastoupení značky na českém trhu, kde bude tato novinka prezentována inovativním způsobem.

Dostupné velikosti SCALPELA můžete vidět ZDE

 Scalpel jako XC celoodpružené kolo využívající vlastnosti materiálu samotného rámu k vyrovnávání nerovností a vybrací. Poprvé byl představen v roce 2001 a každoročně procházel vývojovými změnami. Přesně po dvaceti letech de dočkal opět "nové generace". Nahlédněme do časem zašlých katalogů na konstrukční změny:

Scalpel historie
Scalpel historie
Scalpel historie
Scalpel historie

album: Scalpel historie

Kola jsme měli pochopitelně u nás pár dní předem, musela projít finální montáží. Dokonce dva kousky slouží jako testovací kola.

Příprava uvedení Scalpel 2021
Příprava uvedení Scalpel 2021
Příprava uvedení Scalpel 2021
Příprava uvedení Scalpel 2021

album: Příprava uvedení Scalpel 2021

Ideální model z řady SCALPEL je Carbon 3, Lefty Ocho, dálkový Lockout, Shimano XT/SLX a je nabízen ve dvou barevných kombinacích.

SCALPEL Carbon 3 2021 červená
SCALPEL Carbon 3 2021 červená
SCALPEL Carbon 3 2021 červená
SCALPEL Carbon 3 2021 červená

album: SCALPEL Carbon 3 2021 červená

SCALPEL Carbon 3 2021 šedá
SCALPEL Carbon 3 2021 šedá
SCALPEL Carbon 3 2021 šedá
SCALPEL Carbon 3 2021 šedá

album: SCALPEL Carbon 3 2021 šedá

"Čtvrtek je malej pátek" se říkávalo. Dny před státními svátky začátkem května to platilo dvojnásob. Do večerních hodin plný krám lidí, před prodejnou fronta, odjíždí jedno kolo za druhým, mechanici rozbalují a připravují z našeho skladu jednu "krabici" za druhou....prostě sezona v plném proudu!

A teď si všiměte třetí fotografie! Přepravní společnosti jsou naprosto za hranicí svých možností. Takhle nám přivezl kola TOPTRANS. Kdo má ruce a nohy maká, kdo má čím něco odvést jede. Tak jen nevím jestli je vlastně toto úsměvné nebo smutné!

Rozjetá sezona
Rozjetá sezona
Rozjetá sezona
Rozjetá sezona

album: Rozjetá sezona

Co říkáte na tuto barvu? Takovej trochu chameleon. U nás ve firmě se dělíme na dva zásadní tábory. Jen jednoznačné ANO a jednoznačné NE. Merida Big.Nine Limited AL 2020

Big.Nine Limited AL 2020
Big.Nine Limited AL 2020
Big.Nine Limited AL 2020
Big.Nine Limited AL 2020

album: Big.Nine Limited AL 2020

Co je potřeba doplnit do prodejny za kola po "svižném" dnu jako byl ten dnešní pátek před avizovaným krásným počasí o víkendu napoví nástěnka v dílně, která zajišťuje přípravu nových kol. Všichni jedou naplno a v dobré náladě! Tak ať vám kola od nás také přinášejí dobrou náladu a VÍTR DO ZAD!

Dílenský život
Dílenský život
Dílenský život
Dílenský život

album: Dílenský život

To je tak když si dáte páku s Jakuben Klaudou a kdo vyhraje bere TOPSTOUNA od Cannondale. Jak myslíte, že to dopadlo? Jakub je trojnásobný Mistr Evropy Ifma v Muaythai (2016,2017,2018), dvojnásobný Vícemistr světa Ifma (2017, 2019) a držitel bronzové medaile z The World Games v Polsko 2017. Víte co je Muaythai? Thajské plnokontaktní bojové umění neboli thajský box. Tak jsem si s ním raději moc nezahrával. Ale bacha! VELKEJ SYMPAŤÁK!!!

Jakub Klauda
Jakub Klauda
Jakub Klauda
Jakub Klauda
Jakub Klauda
Jakub Klauda
Jakub Klauda
Jakub Klauda

album: Jakub Klauda

Aktuální informace o situaci na trhu JÍZDNÍCH KOL V ČECHÁCH

ke dni 1.května 2020

Prodejna otevřena!!!
Prodejna otevřena!!!
Prodejna otevřena!!!
Prodejna otevřena!!!

album: Prodejna otevřena!!!

Je to již třetí týden, co vláda umožnila otevřít cyklistické obchody na plno. A kdybych měl psát novinový článek, jmenoval by se asi takto "Češi vzaly cyklistické obchody útokem". A to doslova. Typické pracovní ráno se změnilo na to, že někteří kolegové raději chodí o hodinu dřív, aby měli klid na vyřízení papírů a objednávek, ale už i v tu dobu drnčí ve firmě telefony. Před prodejnou fronta jak za bolševika…

 A nejčastější dotaz: Máte otevřeno? ANO, MÁME!

 Jen dodržujeme nutná kritéria nařízené vládou. 

Díky celé situaci, uzavření hranic a uzavření firem v Čechách panují mezi lidmi obavy ohledně dodávek kol a cen. Denně jsme v kontaktu s našimi dodavateli, máme informace od Asociace dovozců a výrobců kol z první ruky, dostáváme korespondenci od našich zahraničních partnerů, snažíme se zajistit aktuální informace tak, aby naši zákazníci měli opravdu PRAVDIVÝ POHLED na náš cyklistický trh. Je skutečností, že pohyblivost kurzu mění ekonomiku, avšak kola, která jsou v ČR, se zatím zdražovat nebudou. Veliké problémy na trhu kola má Francie, Španělsko, Itálie a Polsko. Značky, které se vyrábějí nebo montují v těchto zemích, jsou ve velkých termínových skluzech a některé stále stojí. 

Co nás nejvíce zajímá?  Značky u nás na prodejně.

 Author

 - zhruba 2x týdně některý z kolegů vezme velké auto a udělá si brzo ráno výlet do Loděnic, kde má značka centrální sklad, aby naplnil auto koly, která si zákazníci objednali. Nejpřesněji situaci u tohoto výrobce popisuje sám majitel a výrobce Martin Havlena: „V dnešní komplikované době je naší výhodou montáž všech AUTHOR kol v jedné továrně na Taiwanu. Pro ostatní značky, které vyrábějí v Evropě, je velkým handicapem nedostatek dílů. Většina světových výrobců komponentů přesunula své produkční kapacity do Číny. Dnes, v důsledku Coronoviru, mají 2 až 3 měsíční zpoždění s jejich dodávkami. Tím pádem mají i evropští výrobci kol závažné dodací problémy.

Pro značky, které nemají nakoupené dolary nebo eura v předstihu, je pro ně nemožné, při dnešní vysoké úrovni směnných kurzů, udržet stávající ceny.

AUTHOR má většinu kolekce 2020 na skladě a prodává se velmi dobře. Při stávajícím tempu prodejů nebudeme ani my schopni plně uspokojit zvýšenou poptávku po našich modelech.

Nedají se ani předpokládat slevové akce na konci sezony a to i vzhledem k razantnímu zvýšení cen kol v roce 2021.“ 

Merida a Kellys

 - sklady plné, každý týden dostáváme plnou dodávku kol, 99% procent kol určených pro letošek na český trh jsou vyrobena a ve skladech v ČR a na Slovensku. 

Superior

 - sklady plné modelů 2020, prakticky celá produkce pro tuto sezonu je vyrobená jen se počítá s obdobím do konce května s montáží posledních modelů. Produkce 2021 bude zpožděná o cca 3 měsíce, to ale v tuto dobu není asi podstatné. Standardně k nám chodí kola spediční službou. Ovšem při takto zvýšené poptávce po nových Superiorech častokrát osobně sám jeden z vedení firmy Tomáš, který bydlí nedaleko Prahy, jede za Brno, kde je nový centrální sklad Superiorou, naplní velké auto koly a osobně přiveze… přestože téměř všechny jsou již pro zákazníky, a žádné z kol u nás dlouho neohřeje, držíme vzorkovou řadu na prodejně, aby bylo možno vyzkoušet velikost a typ kola. 

Aspire (Cannondale, GT a SRAM)

 – právě teď se ukazuje, že jde o skutečně „áčkové“ firmy a ty rozhodně nerezignovaly na plánované uvádění novinek, produkce již proběhla a čeká se jen na vhodné termíny pro prezentace novinek. Tyto firma nespí a 80-90% procent novinek bude uvedeno. Většina modelů elektrokol těchto značek jsou skladem, realita prodeje zásadních typů a běžných kol je poměrně TVRDÁ: některé modely Cannondale a GT vydrží maximálně podle skladových odhadů 14 – 60 dní. Dokonce některé velikosti jsou v tuto chvíli definitivně vyprodány (např: velikost XL pro duralové Topstony). Pokud myslíte na některou z těchto značek, máme jediný TIP – neotálejte!

SEČTENO/PODTRŽENO:

S hrdostí můžeme konstatovat, že jsme partnerem významných dodavatelů v jednotlivých segmentech, kteří jsou i v této nelehké době ve velmi dobré kondici a díky nim máme co nabídnout!

 Krásné dny v sedle kola přeje

Robert Štěrba a jeho tým

Makáme, servisujeme, prodáváme na e-shopu....aneb DUBEN 2020 u nás

Gravel TEST    "SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020"

Jak říkají Italové: “Zasažen bleskem” aneb zamilovaný na první pohled. Superior X-ROAD TEAM COMP 2020. Všechno začalo v Šamoríně nedaleko Bratislavy v supermoderním komplexu X-bionic® sphere při prezentacích BFI (Bike Fun International). Jedna ze značek jejich produkce jsou kola SUPERIOR. Právě tady v létě 2019 byl poprvé pro evropské trhy představen nový gravel X-ROAD. Přímo na prezentcích jsem byl tak neodbytný, že jsem si vystavený vzorek odvezl do Čech, k nám do prodejny s cílem předvést ho ostatním členům našeho týmu. Nevydržel jsem a kolo projel. To způsobilo velké starosti a pozdvižení ve vývojovém oddělení Superioru. Kolo nebylo schváleno na jízdu a ani neprošlo všemi testy a homologacemi. Nemohl jsem to vydržet. Chtěl jsem znát jak se kolo chová, jak je tuhé, jak vede. Neodradila mě ani špatná velikost rámu (M) pro moji postavu. Bylo horké léto a byl to super zážitek. Byla to raketa!!!

TEST 2019 X-Road prototyp
TEST 2019 X-Road prototyp
TEST 2019 X-Road prototyp
TEST 2019 X-Road prototyp

album: TEST X-Road prototyp 2020

Konstruktéři v Superioru jsou natolik pečlivý, že kolo stále a znovu vraceli k novým zkouškám, znovu k přepracování, znovu k doladění a tak na reálný první kousek jsem si musel téměř ještě třičtrvtě roku počkat. Přelom března a dubna 2020 a je to tady. Ještě ten den co kolo dorazilo z továrny k nám na obchod, ten samý den, už jsem na něm seděl a začal mu dávat zabrat. A dojmy?

TEST 2020 X-Road
TEST 2020 X-Road
TEST 2020 X-Road
TEST 2020 X-Road

album: TEST 2020 X-Road

Jízdní vlastnosti:

“To kolo vás nutí dělat věci, které patří do úplně jiné úrovně cyklistiky: zvednout se v kopci ze sedla a zrychlovat, ještě před horizontem řadit na těžší, šlapat dokulata, do tahu, na těžký převod a cítit jak kolo zrychluje.... ve sjezdech cítíte tu jistotu pod sebou, svádí k agresivní ostré jízdě.... když si ťuknete do rámu zní jak papír, při sešlápnutí ale cítíte tuhost bloku okolo středové osy... prostě neskutečná raketa!” Dokonalé sladění hrubé tuhosti rámového trojúhelníku a schopnosti vidlice a zadní stavby absorbovat i ty relativně malé nerovnosti terénu.

Design:

Přesně podle mého gusta. Ostrý a nekompromisní design – takhle si představuji moderní stroj. Absence bovdenů, mohutný představen dává tušit avizovanou spolupráci a konzultace s lidmi, kteří vtiskli  svůj rukopis i takovým značkám jako například BMC. Tvary zadní stavby jsou podřízeny funkčnosti a zároveň krásně doplňují tři hlavní rámové trubky. Trojúhelníková sedlovka je rovněž důležitý designový prvek se svou plnohodnotnou dávkou práce při odpružení sedla. Mé obavy zda sedlovka nebude zajíždět (což se stalo na loňském prototypu a což jsem samozřejmě připomínkoval) se na ostré verzi již neopakovalo. Moje živá váha dostatečně tvrdě tento detail otestovala. Zde jeden malý tip: přímo u sedlového šroubu je doporučená síla utažení 6Nm. Nevěřte tomu a utahujte skoro „na krev“ 10Nm. Je to s požehnáním výrobce a od něj dostanete v příbalu i speciální vazelínu právě na tuto sedlovku.

Výbava:

Nové SHIMANO GRX FC v kombinaci RX600 a RX400 hodnotit nebudu, web je plný názorů všemožných expertů. Za mě základní postřehy: systém řazení 1x11 super, stále se mi zamlouvá více a více. Řadíte jen podle potřeby – nahoru a dolů – a moc nemusíte přemýšlet. Brzdové páky neklepou na nerovnostech (oproti téměř všem kolům se silničními pákami 105 nebo Ultegrou), ploška na přední části páky je skutečně velmi příjemná při brzdění, zejména pokud se držíte za páky. Řidítka ONE1 X-Race Aero jsou v místě zploštění velmi příjemná do ruky, vyzkoušel jsem toho dost, ale tyto mi fakt sedí. Výplety DT Swiss G 1800 Spline DB25 dostatečně odolná a tuhá. Po čtyřech vyjížďkách (opravdu jsem je nešetřil) a několika kritických situacích se ani nehnuly. Chtěl jsem docentrovat ale nebylo co! Pláště Schwalbe G-One Allround RaceGuard, 28x1.50" jsou 40 mm šíře, hodně kulaté, reálná šíře – téměř 42 mm měly na svědomí veliký díl jízdních vlastností. Vyzkoušel jsem naduněné i podhuštěné, vše ovšem na suchu a to bylo bez výhrad. Do bláta předpokládám by patřily ke klouzavějším a do záběru asi nic moc.  Ovšem něco za něco. Písek, prach, kameny a asfalt za mě na jedničku.

Kvalita a kombinace materiálu:

Tady bacha. Není to tuhá silnička, kde jízdní vlastnosti dělají pláště, to bych se zlobil kdyby to takhle někdo viděl. Vyvážený gravel když mluvíme o jízdních vlastnostech a vyvážený použitými komponenty. Velmi často diskutovaná průchodnost plášťů: Použité 40/42 mm mají ještě velikou rezervu, milovníci opravdových jitrnic buďte v klidu – projdou. Převody: pohodový 1x11 ve většině případů je vykoupen menším rozsahem převodů. Pastorky pro stoupání 11-42 zubů jsou až moc rozmazlovací. Nejlehčí převod jsem v okolí Prahy nepotřeboval. Tuhost výpletů a rámu umožňuje použití těžších převodů i jezdcům s menší fyzičkou. Z kopce jsem první den měl naměřenou maximálku 63 km/hod, to už nebylo do čeho šlapat, ale to už jsem ani šlapat nechtěl a tím jsem taky přestal toto téma řešit. Nové SHIMANO GRX dostečně odolné a příjemně „hrubé“ do terénu. Dobře to šikmooký doladily. Na první dojmy nemám absolutně žádné doporučení co na kole doladit, co tunit. Opravdu vyvážené kolo – navážil jsem 9,3 kg (vel.L – 56 cm) s pedálama a zjednodušeně co je pod deset je NÁDHERA.

SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020
SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020
SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020
SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020
SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020
SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020
SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020
SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020

album: SUPERIOR X-ROAD TEAM COMP 2020

Komu je určeno:

Jen tomu kdo si to zaslouží. Zaslouží tím, že už něco najel, že mu něco prošlo pod rukama a umí ocenit tuhost rámu a tím celého kola. Tuhost skvěle vybalancovanou s pružností.  Je to „žihadlo“, který fakt jede. Můžete jen kochat přírodou, vyrazit na výlet, zastavovat a fotit ale když šlápnete do pedálů tak X-ROAD TEAM COMP postavený více jako sportovní gravel, sportovní nářadí vyráží vpřed. Léta jezdím s motorem V8 a vím co umí. Kdo má véosmu, ví o čem mluvím. Takhle se chová karbonový SUP Team Comp. A to je žrádlo!

Robert Štěrba - 13.dubna 2020

NW - italská klasika, všichni známe. Tretry to je asi klasika nejvíc. Osobně je to moje značka. Boty na MTB, silnici i zimní vše NORTHWAVE - BACHA a není to proto, že je do ČR začal dovážet kamarád a bývalý spolujezdec Luboš Lom. Prostě dobrá kvalita a dobrý poměr k ceně. Nová kolekce právě naskladněna u nás na eshopu i prodejně.

NW 2020 na pultě
NW 2020 na pultě
NW 2020 na pultě
NW 2020 na pultě

album: NW 2020 na pultě

Nedáme se! Makáme na plný koule. Dílna zaslouží vyznamenání. Trochu improvizace při předávání, ale je teplé počasí, lidé tolerantní a veskrze v dobré náladě. Kol na servis je tolik, že jako dočasný sklad slouží zavřená prodejna....

Dílny a trochu omezení
Dílny a trochu omezení
Dílny a trochu omezení
Dílny a trochu omezení

album: Dílny a trochu omezení

FOR BIKES 2020......ON-LINE aneb o kola nepřijdete

Tradiční výstava byla zrušena. To všichni víme a pociťujeme všude okolo sebe. Stejně jako v loňském roce jsme připravovali novinky značek Merida a Superior. Kola máme připravena, postavena, vyleštěna...

Postupně je bude zveřejňovat a seznamovat vás s tím co jsme si na letošní jarní výstavu nachystali. Tradiční výstavní slevu na tyto jednotlivé modely můžete využít rovněž on-line přímo v našem e-shopu. Kola jsou připravena a seřízena, dodání po celé ČR běhen dvou pracovních dní.

Merida ONE-SIXTY 400 

66.990,- Kč  -  výstavní cena 59.990,- Kč (k objednání zde)

ONE-SIXTY je jedním z největších trháků v naší nabídce celoodpružených kol. S Tonim Ferreirem na palubě se ONE-SIXTY dokonale vypořádalo s náročnými tratěmi Enduro World Series a získalo i několik novinářských ocenění. FLOW ho nazval slovy: "vážný uchazeč o titul nejlepšího trailového kola v této cenové hladině" a "vypadá prostě správně - správně úhly, správné komponenty se správnou cenou".

Merida ONE-SIXTY 400
Merida ONE-SIXTY 400
Merida ONE-SIXTY 400
Merida ONE-SIXTY 400

album: Merida ONE-SIXTY 400

Merida ONE-FORTY 700

74.990,- Kč  -  výstavní cena 66.990,- Kč (k objednání zde)

Geometrie modelu ONE-FORTY je z velké části ovlivněna jeho větším bratrem ONE-SIXTY, kde vychází z jeho super krátké zadní stavby (spodní vzpěry 435 mm) pro lepší obratnost a hravost na trailech. Dlouhý rám a nízké těžiště v kombinaci s krátkým představcem a širokými řídítky dodávají kolu zábavou nabité a sebevědomí inspirující ovládání.

Merida ONE-FORTY 700
Merida ONE-FORTY 700
Merida ONE-FORTY 700
Merida ONE-FORTY 700

album: Merida ONE-FORTY 700

Merida ONE-TWENTY 9.8000

179.990,- Kč  -  výstavní cena 159.990,- Kč (k objednání zde)

Celokarbonový rám využívající technologii "Nano Matrix" pro dodatečnou odolnost vůči nárazům. Systém upnutí kabelů "Smart Entry" pro bezhlučnou jízdu. Kónická hlavová trubka pro přesné ovládání. Standard Boost a zadní pevná osa pro tuhost zadní stavby. Odpružená zadní stavba s plovoucím úchytem tlumiče nabízí zdvih 120 mm.

Merida ONE-TWENTY 9.800
Merida ONE-TWENTY 9.800
Merida ONE-TWENTY 9.800
Merida ONE-TWENTY 9.800

album: Merida ONE-TWENTY 9.8000

Merida ONE-TWENTY 9.700

77.990,- Kč  -  výstavní cena 68.990,- Kč (k objednání zde)

Rám z triple butted a technologií Hydroforming tvarovaných trubek z hliníkové slitiny 6066 s vnitřním vedením lanek s použitím "Smart Entry" pro bezhlučný provoz. Super tuhý přenos síly a obratné ovládání zajišťuje kónická hlavová trubka, standard osek Boost a pevné osy přispívají ke tuhosti rámu. Plovajíc uložený tlumič pracuje při 120 mm zdvihu zadní stavby. Spodní úchyt tlumiče se pohybuje spolu se zadní stavbou, díky čemuž je pružení při šlapání plynulé a efektivní. Naši konstruktéři vědí přesně navrhnout pákový poměr a progresivitu tlumení, díky čemuž je systém "Float Link" velmi citlivý a poskytuje skvělou podporu uprostřed zdvihu a zdvih se pocitově zdá být téměř bezedný přičemž ve stoupáních zůstává perfektně pod kontrolou.

Merida ONE-TWENTY 9.700
Merida ONE-TWENTY 9.700
Merida ONE-TWENTY 9.700
Merida ONE-TWENTY 9.700

album: Merida ONE-TWENTY 9.700

Merida ONE-TWENTY 9.400

47.990,- Kč  -  výstavní cena 42.990,- Kč (k objednání zde)

Vycházejíc ze základů už i dosud velmi všestranné geometrie předchozího modelu ONE-TWENTY, jsme ještě více snížili výšku rámu v místě obkročení, co poskytuje jezdci více prostoru k manévrování. Rovněž jsme zmenšili úhel hlavové trubky a zkrátily zadní stavbu o 10 mm, díky čemuž je kolo ještě hravější a nabízí skvělý kompromis mezi skvělými vrchařskými vlastnostmi a obratností na trailech.

Merida ONE-TWENTY 9.400
Merida ONE-TWENTY 9.400
Merida ONE-TWENTY 9.400
Merida ONE-TWENTY 9.400

album: Merida ONE-TWENTY 9.400

Merida NINETY-SIX 9.900

199.990,- Kč  -  výstavní cena 179.990,- Kč (k objednání zde)

Osvědčený závodníky MULTIVAN MERIDA BIKING TEAMU jako jejich hlavní závodní stroj v jejich poslední sezoně 2016, je nadále využíván legendami horské cyklistiky jako Gunn-Rita Dahle Flesja a José Antonio Hermida, kteří vyžadují extrémně rychlé zrychlení, skvělé vlastnosti ve stoupáních i sjezdech a co nejnižší hmotnost kola. Celokarbonový rám cf 5 s vlákny nejvyšší úrovně s využitím jádra EPS pro dosažení nejlepšího poměru tuhosti a hmotnosti a "Nano Matrix" pro výjimečnou odolnost vůči nárazům. Vnitřní vedení lanek s použitím "Smart Entry" pro bezhlučný provoz. Super tuhý přenos síly a obratné ovládání zajišťuje kónická hlavová trubka, standard osek Boost a asymetrická zadní stavba

Merida NINETY - SIX 9.900
Merida NINETY - SIX 9.900
Merida NINETY - SIX 9.900
Merida NINETY - SIX 9.900

album: Merida NINETY - SIX 9.900

Merida NINETY-SIX 9.XT

109.990,- Kč  -  výstavní cena 98.990,- Kč (k objednání zde)

Hlavní rámový trojúhelník úrovně CF3 kombinovaný se zadní stavbou úrovně CF5. Použitý karbon využívá "Nano Matrix" pro výjimečnou odolnost vůči nárazům. Vnitřní vedení lanek s použitím "Smart Entry" pro bezhlučný provoz. Super tuhý přenos síly a obratné ovládání zajišťuje kónická hlavová trubka, standard osek Boost a asymetrická zadní stavba.

Merida NINETY - SIX 9.XT
Merida NINETY - SIX 9.XT
Merida NINETY - SIX 9.XT
Merida NINETY - SIX 9.XT

album: Merida NINETY - SIX 9.XT

Merida BIG.NINE XT

71.990,- Kč  -  výstavní cena 64.990,- Kč (k objednání zde)

Merida klasické hardtaily jsou páteří naší nabídky a ukazují obrovské zkušenosti a vědomosti, které jsme během 47 let návrhů a produkce kol získali. Řady BIG.NINE a BIG.SEVEN symbolizují symbiózu mezi technologiemi moderních rámů, zaměření na detaily a řemeselnou zručností se známkou „MERIDA“. Karbonový rám vyvinutý pro podmínky XC (hmotnost přibližně 1,29 kg BIG.NINE vel. M). Aerodynamicky tvarované trubky, trubky zadní stavby profilované jako listová pružina pro maximální komfort. Středové složení BB92. Standard osek Boost a kónická hlavová trubka zaručují tuhost a preciznost ovládání. Vnitřní vedení lanek s použitím "Smart Entry" zabraňuje klepání kabelů. Vybaven integrovanými chrániči spodní rámové trubky a dolních vzpěr zadní stavby.

Merida BIG.NINE XT
Merida BIG.NINE XT
Merida BIG.NINE XT
Merida BIG.NINE XT

album: Merida BIG.NINE XT

Merida BIG.NINE 700

48.990,- Kč  -  výstavní cena 43.990,- Kč (k objednání zde) 

Lehký rám vyvinutý pro podmínky XC. Třikrát tažené trubky z hliníkové slitiny 6066 s aerodynamickým profilem. Středové složení BB92, standard osek Boost a kónická hlavová trubka zaručují tuhost a precizní ovládání. Vybaven integrovanými chrániči spodní rámové trubky a dolních vzpěr zadní stavby.

Merida BIG.NINE 700
Merida BIG.NINE 700
Merida BIG.NINE 700
Merida BIG.NINE 700

album: Merida BIG.NINE 700

Merida MATTS 7.300

21.990,- Kč  -  výstavní cena 19.990,- Kč (k objednání zde)

Rám z dvakrát tažených trubek z hliníkové slitiny 6061 tvarovaných pomocí technologie technoforming s komfortnější geometrií. Je vybaven vnitřním vedením lanek jakož i úchyty na blatníky, nosič a boční stojánek. Kompaktnější horní rámová trubka, spolu s vyšší přední částí rámu dodávají kolům MATTS vzpřímenější posed a jezdci poskytuje extra komfort a lepší výhled na cestu před sebou.

Merida Matts 7.300
Merida Matts 7.300
Merida Matts 7.300
Merida Matts 7.300

album: Merida Matts 7.300

Merida REACTO DISC 4000

64.990,- Kč  -  výstavní cena 58.990,- Kč (k objednání zde)

Všechny silniční modely REACTO a SCULTURA jsou vybaveny celokarbonovými vidlicemi s kónickým krkem, které zabezpečují precizní a odvahu povzbuzující ovládání. Hliníkové modely a modely CF2 využívají "klasický" rozměr krku vidlice 1 1/8 "do 1 ½". Nejvyšší modely CF4 mají užší hlavovou trubku a používají kónus 1 1/8 "na 1 ¼".

Merida REACTO DISC 4000
Merida REACTO DISC 4000
Merida REACTO DISC 4000
Merida REACTO DISC 4000

album: Merida REACTO DISC 4000

Merida MISSION ROAD 400

43.990,- Kč  -  výstavní cena 39.490,- Kč (k objednání zde)

Díky svojí povaze orientované na silnici, jsou modely MISSION vybavené dvojpřevodníky pro větší a jemnější odstupňovaný rozsah převodů. Všechny modely MISSION CX mají možnost osazení blatníků, čímž se stávají všestrannějšími, zvláště pokud jsou používána jako tréninková kola nebo jako dopravní prostředek. Na karbonových modelech můžete ponechat odnímatelný můstek zadní stavby, do kterého můžete upevnit zadní blatník, nebo jej můžete složit pro čistší vzhled a více prostoru pro pláště.

Merida MISSION ROAD 400
Merida MISSION ROAD 400
Merida MISSION ROAD 400
Merida MISSION ROAD 400

album: Merida MISSION ROAD 400

FOR BIKES ONLINE